Kdo to vnímá?

28.11.2019

Dnes cestou domů z práce mi to došlo. Jela jsem autobusem a přemýšlela o bolestivé zprávě, která zastihla mou rodinu.

Trápil mne strach, obavy a tyto myšlenky se neustále vracely. Najednou jsem se podívala ven z okna a uviděla krásu. Svítilo slunce a ten pohled ven byl kouzelný. Ucítila jsem ohromnou úlevu a překvapení.

Dokázala jsem vnímat tu krásu venku a zároveň ten strach a bolest uvnitř. Došlo mi, že si obě tyto stránky uvědomuji a, že tedy nejsem ani jednou z nich. Uvědomila jsem si, že to nejsem já, že je tu něco, nebo někdo, kdo to vše vnímá a pozoruje.

Ale kdo je ten kdo si tohle všechno uvědomuje a je to jeho součástí? Kdo je ten, kdo tohle všechno cítí? Kdo je ten pozorovatel?

Z tohoto nadhledu je jakákoli situace jednodušší, lehčí. Je to úžasný nadhled a poznání v lehkosti.

© 2017 Recepty od Kláry. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky